١٣‏/٠٣‏/٢٠٠٨

اللهم اهدي شباب المسلمين

drugs drag you down

هناك ١٠ تعليقات:

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

آمييين يارب العالمين

Bongo يقول...

خطوة كويس جدااا
و يارب تعود بالنفع علي شباب المسلمين

اللهم آمين

ghoneem يقول...

المفقوعة مرارتها....
امين يارب
مش ان مرارتك تتفقع يعني قصدي امين ربنا يهدي كل مسلم....
ههههههههههه
اهلااا بحضرتك وشكرااا علي تشريفك وزيارتك للمدونة اللي اتمني دوامها
ان شاء الله ارد الزيارة واتشرف بقراءة مواضيعك اللي باين انها فانتازيا ....
بالتوفيق

ghoneem يقول...

bongo
اهلااا بيكي منورة انت فين من زمان ....
مجرد اننا نحس بالشخص المدمن ونحاول نساعده ده شئ ايجابي جدااا بالذات ان المصيبة دي انتشرت ويقت خطر كبير جدااا بيهدد اي بيت
عشان كدة أي فرصة لازم نستغلها ونساعد بيها
اكيد طبعاااا شكرااا علي ردك وتشريفك
حاسس كدة ان التوينز عندهم جديد لما أعدي ابص كدة واضحك شوية
تحياتي .....
بالتوفيق....

Asmaa mahaba يقول...

اللهم اميييييين يا رب
ومممكن نضيف لحملتك المغنى العبقرى شعبان عبد الرحيم ...لا تغضب دى مزحه ليس اكثر
تحياتى ليك سومه_87

ghoneem يقول...

somaa

اهلااااااابيكي

هية مش حملتي ده مجرد محاولة مشاركة مني مش اكتر

اما العبقري ابن العبقري ده ربنا يبعدو عننا وعن كل مدمن

ههههههههههههه

انا عارف طبعا

تحياتي

بالتوفيق

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

شكراً علي أهتمامك ... وماتقلقش نحن صامدووووووون
انا رديت علي سؤالك عندي
هو كبير شوية

ghoneem يقول...

المفقوعة مرارتها....

اهلااااااا بالصامدون
وشكرااا علي كلمة استاذي مع ان انت اللي استاذةورئيسة قسم

شكرااااا علي تشريفك

انا عارف انك صامدة وواخدة الموضوع funny

بس انا حاسس ان الموضوع كدة كتيييير بس ع العموم هية شخصيات وطباع

الفصل اللي عاملاه ده كويس واكيد احسن وانا بقي هاخد الموضوع علي انه خيال عشان استمتع واضحك وانا بقراه


ربنا يصبرك ويعينك ويهديلك كل قلب مسلم ويرزقك الاخلاص ويرزق من حولك حبك

شكراااا علي تشريفك انت ردك كبير لان سؤالي انا اللي كان كبير

متابع مواضيعك وفي انتظار الجديد
اللي هوة خيال..... اوك

تحياتي

بالتوفيق

wael يقول...

يارب امين ان شاء الله
ممكن تشيل الفريفيكاشن كود؟

ghoneem يقول...

اهلااااااااااابيك

ازيك يادكتور وائل

منور المدونة شكراااا لتشريفك

كود ايه مش فاهم قصدك ؟؟؟؟؟

تحياتي

بالتوفيق......